اطلاعات مفید قبل جراحی بینی

هزینه عمل بینی

هزینه عمل بینی

یکی از متداول ترین جراحی هایی که در سطح دنیا بخصوص در ایران انجام می شود ، مربوط به زیبایی و بینی می باشد. که در این میان دغدغه خیلی از افراد این است که هزینه عمل بینی چقدر است و چه فالکتور هایی بر این هزینه تاثیر گذار هستند ؟ ممکن است گاهی شما جراحی را ببینید که با ۵ میلیون تومان بینی شما را عمل کند و از طرف دیگر جراح دیگری را ببینید که با مبلغ ۴۰ میلیون تومان این جراحی را انجام دهد. اما واقعا کدام قیمت معقولانه و مورد اعتماد است ؟ آیا واقعا این هزینه ها درست هستند ؟

هزینه جراحی بینی

برای برخی از افراد هزینه جارحی بینی بسیار اهمیت دارد. چرا که میخواهند با کمترین هزینه و مبلغ این کار را انجام دهند و چهره شان را تغییر دهند. اما دقت داشته باشید که بینی عضو مهمی در چهره فرد می باشد و باید بسیار به آن دقت کنید. باید بتوانید با تحقیق و جستجو یک جراح خوب با مبلغ معقولانه پیدا کنید. و مطمعن شوید که کاری که این جراح انجام می دهد می تواند چهره شما را خوب و بهتر از قبل کند.

فاکتور های موثر بر هزینه عمل بینی

همانطور که گفتیم فاکتور های زیادی نیز هستند که می توانند بر مبلغ کلی هزینه عمل بینی تاثیر بگذراند. که در ادامه می خواهیم در مورد آن ها صحبت کنیم.

  1. مدل بینی
    منظور از نوع بینی این است که آیا مدل آن گوشتی است یا استخوانی. به طور مثال افرادی که بینی گوشتی یا غضروفی دارند هزینه بیشتری بابت عمل پرداخت میکنند و هزینه جزاحی برای بینی استخوانی کمی کمتر می باشد.
  2. منطقه جغرافیایی
    هر منطقه ای در هر کشوری هم که باشد ممکن است هزینه های خاص خود را داشته باشد. به طور مثال ممکن است در یک شهرستان کوچک در مقایسه با تهران هزینه عمل کمتری افراد پرداخت کنند. که هیچ ارتباطی به تبحر و حرفه ای بودن جراح هم ممکن است نداشته باشد.
  3. تجربه جراح
    یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه جراحی بینی تجربه جراحی است که به آن مراجعه میکنید. این آیتم با توجه به تجربه ، مهارت ، سابقه کاری و … ممکن است تاثیرات مختلفی بر روی هزینه کلی داشته باشد.

هزینه عمل بینی گوشتی

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی برای این نوع جراحی دارای اهمیت هستند. هزینه عمل بینی گوشتی ممکن است چندین میلیون باشد. که حتما باید توسط یک جراح متبحر صورت گیرد. بینی های گوشتی و غضروفی دارای حساسیت زیادی هستند چرا که ممکن است بعد از مدتی دوباره به حالت قبل بازگردند. پس باید با یک جراح خوب مشاوره بگیرید تا از همه مشکلات و عوارض و هزینه ها آگاه شوید.

هزینه جراحی بینی استخوانی

فاکتور هایی از جمله داشتن پولیپ بینی ، انحراف و … نیز ممکن است در هزینه ها تاثیر گذار باشد. همه این ها باید از قبل توسط جراح مورد بررسی قرار بگیرد. دستمزد جراحی یک بینی استخوانی نیز ممکن است چندین میلیون باشد و این که به طور دقیق چقدر است برمیگردد به کار جراح و تجربه و مهارت او و همچنین فاکتور هایی که در ابتدای این پاراگراف عرض کردیم. اما به طور کلی باید بدانید که جراحی بینی های استخوانی بسیار کم هزینه تر از بینی های گوشتی می باشد.

عمل بینی ارزان

خیلی از افراد همواره به دنبال یک جراح هستند که یک عمل بینی ارزان داشته باشند و علاوه بر این موضوع نتیجه نهایی خوبی هم برای آن ها حاصل شود. اما باید بدانید که هیچ ارزانی در هیچ کجای دنیا بی علت نمی تواند باشد. ممکن است شما بتوانید یک جراحی بینی در یک بیمارستان آموزشی در شهرستان ها یا تهران داشته باشید با یک هزینه فوق العاده کم ، اما نه توسط یک جراح خوب و حرفه ای و متبحر. بلکه توسط رزیدنت هایی که در حال آموزش هستند این کار انجام می شود.

یادتان باشد عمل بینی مانند هز عمل جراحی دیگری ممکن است عوارضی داشته باشد و یک عمل فوق العاده حساس می باشد. در صورتی که این عمل موفقیت آمیز نباشد ممکن است نه تنها ظاهر زیبای خود را از دست بدهید بلکه ممکن است عوارضی همچون از دست دادن حس بویایی ، حساسیت های پوستی و … نیز دچار شوید. پس هرگز به عمل هایی که تحت نظر دکتری بی تجربه انجام می شود دل خوش نکنید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا